Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bitez
jag kör med rain off jag, biltema is the shit! jag behöver då aldrig köra min torkare :)))) sen att man måste göra om behandlingen efter 2-3v är en annan femma :))) men va fan för 59kr så tycker jag det är klart godkännt :)))))
Användarvisningsbild
av Brainy
Brainy skrev:Ja, den är ok. Varken mer eller mindre. Vet inte om jag hade köpt den igen.

Det glasmästaren la på min nya ruta på förra bilen var hästvägar bättre. Det rann av mycket mer.
Hurvida det beror på handhavandefel, sliten ruta, sämre produkt eller något annat ska jag låta vara osagt, men jag hade förväntat mig mer.
Har kört i en hel del regn den här helgen och lär omvärdera det jag sa tidigare. Jag kommer köpa den igen om jag inte hinner byta vindruta före det utlovade halvårets hållbarhet har passerat. Men det är inte alls lika bra som var på rutan när jag bytte ruta i förra bilen.
Det verkar framförallt ha problem med "vattendimma" som andra bilar stänker upp. Men vanligt regn med inte allt för små regndroppar klarar den av.

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]