Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bosa
Kollade nyss med Volvo (ok, en Volvo ÅF ;) ) och de tar 1352:- per dimljus och för en hel dimljussats tar det 1838:-. Skiljer mao 866:- mellan att köpa två dimljus som reservdel mot en komplett sats till satsens fördel. Med lite rabatt skulle dessutom satsen kosta 1562:-. Mina börjar se lite dassiga ut och blir bilen kvar så kommer jag nog köpa en komplett sats. :)
Användarvisningsbild
av MartinS
Såg att de hade på biltema för en billig peng, någon som vet hur kvaliteten verkar?

/Martin
av ReKa
Jag monterade h. dimljus på min (en kille dundrade in i en snöhög med bilen så lyset lossnade helt), men jag behövde inte ta ner fronten. Beväpnad med en filt, lite verktyg samt lite kraftfulla svordomar så gick det "bra" att byta underifrån.
Användarvisningsbild
av jojjeblom
MartinS skrev:Såg att de hade på biltema för en billig peng, någon som vet hur kvaliteten verkar?

/Martin
Har idag kollat in dom och kvaliten verkar helt okay, köper därifrån nästa gång (om det skulle behövas) :)

Bilar har ökat betydligt mer än allm&aum[…]

Njae inte precis det felet men jag har fått […]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Tackar 🥂🙏