Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Man kan väl ändå inte få Sub till Performance?`
Jag måste säga att jag tycker HP-stereon, som jag har, är rätt dålig - utan sub men det kan ju inte lyfta en rätt dålig ljudbild. Har tidigare haft original (HU-603?) i V70 o S80 och de har varit lika bra eller nästan lika bra, och en HP i S60 var klart bättre än nuvarande... dessutom har de ju höjt priset från 2 till 4 på HP på en ny nu... och PS är jättedyrt, typ 17+sub. Tycker BMW:s lösning med ett riktigt bra ljudsystem för 9 är bra...
/PH
Noodles skrev:
CalleV70 skrev:Performance = 6 högtalare
High performance=8 högtalare
Ingen usb i hp!
Visst är de USB i HP. :)
Men inte i Performance.
Nä, det stämmer inte. AUX var standard till HP. USB och ipod interface var tillval, möjlig till alla 3 varianterna av anläggning!
CalleV70 skrev:
Noodles skrev:
CalleV70 skrev:Performance = 6 högtalare
High performance=8 högtalare
Ingen usb i hp!
Visst är de USB i HP. :)
Men inte i Performance.
Nä, det stämmer inte. AUX var standard till HP. USB och ipod interface var tillval, möjlig till alla 3 varianterna av anläggning!
Du måste snacka om V70 N där Ipod interface (kanske USB också) mm var tillval. På V70 II har USB varit standard på alla HP och PS.
vicster skrev:
CalleV70 skrev:
Noodles skrev: Visst är de USB i HP. :)
Men inte i Performance.
Du måste snacka om V70 N där Ipod interface (kanske USB också) mm var tillval. På V70 II har USB varit standard på alla HP och PS.
Håller med Calle. Du har nog fel om att usb var standard på nya karossen. -08:orna hade usb som tillval (även till Perfomance).

Är samma typ av kontakt till sidoblinkers, en[…]

Mottagare sitter i innerspegeln om jag minns.

XC60 2026 pureläge

Modeller fram till ~22 med 11,6kWh batteri har b[…]

Vet inte vad det sitter för glödlampor m[…]