Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

kameltass skrev:Ursäkta som frågade.

Lät som att det var en simpel kabel som behövde installeras. Antog också att det var ett fel som Volvo visste om
själva.

Tack ändå.
det är en stmpel kabel & rätt konstruktör på volvo (nån som utveckla syst met för 5-6 år sedan känner mycke väl till problemet)
jag tror inte du som privatperson kan ringa till volvos konstruktörer, men du kan ju ringa volvos kundsuport.

sen har vi ju återfösäljarnas bilverkstäder, dom har all urturtning/suport som behövs för att lösa problemet, men dom har inte allt i huvet /specielt inte som som inte jobbar med bilenra (läs dom som svarar i telefon)
Ok,

Ja, det jag tänkte var ju att, om det nu var en simpel kabel, som du verkade ha koll på, så kunde du väl slängt upp ett art nr eller vad som. Så hade man sluppit betala en felsökning, vilket förmodligen inte hade resulterat något med tanke på det du sa! :)
vist kan jag slänga upp ett artickelnummer, men det krääver at jag har ditt bilnummer & att jag lägger ner 30 minuter av min arbetstid för att hitta det i systemena & kolla vilken lösning som gäller för just din bil (hitt huve har inte alla schassi nummer begränsningar m.m. i huvet
Min arbtsgivere betalar heller inte min lön för att jag ska jaga biler gratis på nätet. så min arbetsgivare vill ha betalt för det jag gör på jobbet.
betala mig 400:- så får du reda på vad som behöver göras på exakt din bil.
Bromsok kärvar

Inte ovanligt att det nöts hål på[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka […]

. Nån som har tips för vänster si[…]

Har tyvärr ingen multimeter.