Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av svedan
Tror det är en dubbelknapp, så beställ bara en. Å andra sidan kostar den nästan en tusing + montage! Vanligt sk-tfel tyvärr. Efter byte (som man egentligen kan göra själv) tror jag att knappen måste programmeras.
av ptrj
fiskben och torx är det enda som behövs för att byta ut knapparna. Alltså ingen programering. Börja med plastpanelen längst ner mot tunnelmattan och jobba dig uppåt.
Tyvärr så är det ett väldigt vanligt fel.
ptrj skrev:fiskben och torx är det enda som behövs för att byta ut knapparna. Alltså ingen programering. Börja med plastpanelen längst ner mot tunnelmattan och jobba dig uppåt.
Ok ska plastpanelen tas loss?? Sitter den med skruv lr bara dittryckt??
av svedan
ptrj skrev:fiskben och torx är det enda som behövs för att byta ut knapparna. Alltså ingen programering. Börja med plastpanelen längst ner mot tunnelmattan och jobba dig uppåt.
Säker?? När Bilia bytte för något år sedan så funkade inte värmen när jag hämtade bilen! Så in igen "för meken hade glömt att programmera in det"!!
Sedan vad som gjordes vet jag inte

Var och kikade på Mazda 6e idag, en bil som […]

Repor mittkonsol polering

Någon som provat denna https://www.fruugo.s[…]

Jag böt HCM som hade felkod samt bägge l[…]

Abs problem

Nu tappar jag det snart! V70 98- D5252t har haft p[…]