Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilken nation får lyfta bucklan i slutänden?

Argentina
1
9%
Brasilien
4
36%
Elfenbenskusten
Inga röster
0%
Holland
Inga röster
0%
Italien
Inga röster
0%
Spanien
3
27%
Tyskland
2
18%
Uruguay
1
9%
av matzen10
Vi kan konstatera att de 9 som röstat fortfarande har rätt.. Klockan 06:11. Idag hårdnar det iom 1/8-delsfinalerna.
Noterbart att ingen röstade på Italien som visade sig vara en flopp (större än Frankrike..)! Antagligen berodde det på Jagrullar´s gedigna kunskap även på detta område! :-)-)

/Matz
Dalmans skrev:jag röstar på spanien :)
och att jimmy jump ska slå till igen
Nu fick jag en Deja Vu.
:lol: :lol: :lol:
Hade jag deltagit hade jag röstat helt åt skogen, då jag totalt saknar intresse för denna "sport"
Användarvisningsbild
av bjompa
Skönt att spanien vann iaf..

En ny trådomröstning skulle ju kunna vara om man tycker att nr 11 i holland, Robben borde skjutas i huvudet eller bara avrättas direkt pga sitt värdelösa uppträdande å alla dessa jävla filmningar hela vm igenom.
Användarvisningsbild
av camaro69
Såja, lugna dig nu Bjompa.

Konstigt att fotboll kan ha såna negativa biverkningar på vissa människor? Fotboll är fotboll, där filmas det och myglas i varenda match. Domarna ser inte målen. Va fan är detta att hetsa upp sig för?

Snart drar hockeyen igång, så ta några Sobril och lugna ner dig.
Användarvisningsbild
av bjompa
Ja är inte den som ser fotboll i vanliga fall, ja tittar bara på vm, vilket är bra eftersom de bara är var fjärde år.
Å att man hetsar upp sej på filmningar är väl för att man inte är den där inbitna fotbollstittaren som accepterar filmningar eller om dom blivit så jävla avtrubbade att dom inte ser skiten längre.
Användarvisningsbild
av camaro69
@bjompa
Kan ju hålla med om att fotboll inte är någon favoritsport.
Men att ta till ord som att någon borde skjutas eller avrättas p g a sitt uppträdande på planen, är att gå över gränsen för vad som är lämpligt.

Den "vanliga" facelift-grillen har kro[…]

ABS ring/sensorring

Har en XC60 -14 4wd med krånglande felkod p&[…]

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5

Försökte gå in på lä[…]