- sön 20 jun 2010, 08:05
Har fullt upp med att studera radarvarnaren, kommentera varför alla andra inte kan flytta på sig, pilla på farthållaren samt acc inställningen hela tiden, lyssna på motorn och det sugande däckljudet med rutan på glänt, svära över alla d....a insekter som ska kamikaze krascha på min blanka bil, helljusblinka frenetiskt vid sista minuten omkörningar, slalomköra mellan mittlinjerna vid gles trafik för att återupleva Ingemar Stenmark tiden, rivstarta med ylande motor vid många trafikljus när automatare fortfarande är snabbare än nisse kiss som ständigt försöker motbevisa detta med sin manuella låda, köra med parkeringsjus och dimljus på fast jag inte ser riktigt bra med detta vid skymning bara för att det är så himla snyggt, accelerera kraftigt efter varje fartkamera för att visa mitt missnöje med smygövervakning, slicka kofferten på bilister som inte flyttar på sig, studera alla mina trendiga wunderbaums med diverse fräcka lukter i backspegeln som för övrigt är vinklad så jag slipper ha korkade bilisters heljus i denna backspegel, övrig tid står bilen i garage. :D