Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av PDK
Ta en bild på vad som kan vara sönder o ringa in det på bilden o bifoga i inlägget... Så ska vi se vad vi kommer fram till. Hjälper till mer än gärna! O inte är det bara jag som ställer upp, det vet jag. :-)-)
Användarvisningsbild
av ÄRRet
chelseamatte skrev:Trodde detta var ett forum där man kunde ställa frågorpå?!?

Då mina kunskaper om bilar och speciellt mekandet med dom är lika med noll, så tycker jag inte mina frågor är ett dugg lustiga.

Du behöver inte läsa om du inte vill, men göra narr är inte alls kul
Konstigt då att en snabb googling på sprucken gasvajer ger detta forum som förslag...
Var en bekant som tippa mig om detta forumet, vet inte hur du får det till att jag gjorde en snabb googling och hitta in här?
Men som sagt jag är inte alls bra med bilar så om du nu är duktig med det får du gärna försöka hjälpa till istället för att vara otrevlig
Användarvisningsbild
av taxi
Gör som jag gjorde, åk till närmaste volvo-verkstad och be dom titta lite snabbt vad det är bara, så vet du. Som sagt, en slang kostar nog inte mycket!
Användarvisningsbild
av ÄRRet
chelseamatte skrev:Var en bekant som tippa mig om detta forumet, vet inte hur du får det till att jag gjorde en snabb googling och hitta in här?
Men som sagt jag är inte alls bra med bilar så om du nu är duktig med det får du gärna försöka hjälpa till istället för att vara otrevlig
Ber om ursäkt och hoppas du får ordning på bilen.
Trasig pump? Rapsolja?

När byttes termostaten? Byt den och kör[…]

Vdash

P3tool (https://p3tool.xyz/) skulle jag hellre k&o[…]

Hej ! Så kul att jag hittade denna länk[…]

Tvättat både v50 och 240in, 240in fick […]