Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Det är väl normalt med korta intervaller när gradantalena inte är så många, finns ju inte så mycke att kyla så den torkar väl bara luften
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Som sagt, i vissa lägen då slår den på/av hela tiden , man tror något är galet men sen slutar det :)
Användarvisningsbild
av taxi
Är ni säkra på det? Dom få gånger jag lystnat i vintern (för att höra att man fortfarande har ac) tycker jag intervallet har varit ca 10 sekunder på följt av 10 sekunder av, och då har yttertemperaturen varit kallare än önskad i bilen. Uppskattningsvis förstås, men mycket kortare intervaller hade jag också reagerat på. Men lär väl märka om allt funkar vid första värmeböljan :D
Användarvisningsbild
av Severin
Nä säker är jag inte men i sommras så va mina intervaller på ca 15-25sek beroende på värme och nu så är dom kortare så nog har intervallet nånting med tempen att göra.

Sen så säger dom flesta att ac inte ska kopplas in under 2-5 grader eller vad det är, min går fast det är -13 och den står då inte i defrostläget

Har du inga problem, kör vidare.

Idag har jag köpt nya batterier till nycklarn[…]

Hur många mil. Har den fräscht brä[…]

12v-uttag dött v60

Hej, är det någon som har en bä[…]