Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lomomba
Tänker inte sänka mig till havsbotten-nivå, och köpa Comviq.....funkar kanske söder om dalälven, men inte så bra här där jag bor! :) Ska nog försöka få tag på ett 8k-kort...från felia
Användarvisningsbild
av Lomomba
Nu har jag ju inte nån tur med mig, för telia har slut på sina 8k-kort. Får pröva med ett vanligt kontantkort och se vad som händer...
av Tompa R
det minsta kortet telia kunde fixa till mej va 32K. det funkade inte på min v70n 00:a. fick bli ett comviq kontant och nu funkar det prima!
av Reine64
Hej. Jag har läst tråden med stort intresse i och med att jag köpt mig en S80 -00 och försöker få igång telefonen i den. Telefonen sitter i bakändan och vad jag då förstår så ska det vara en Nokia.
Jag var in på Teila och fick ett tvillingkort (3G) men det funkade inte. Man fick slå in pin-koden på kortet, men sen hände inte mycket mera. Då fick jag tipset att det gamla 2G kortet skulle fungera, men ICKE, samma resultat. Slår in pinkoden sen händer inte nåt mera. Jag kan klicka runt i menyerna, men det går inte att ringa på den, inte heller ringa till den.
Hur har felen som ni haft på era telefoner verkat.
Mycket tacksam för svar.

H. Reine / Arvika

På min 745-a -88B fungerar c-låset per[…]

Ja ska man, som nu för tiden, spotta ur sig e[…]

Identifiering Volvofälg

Dessa fälgar sitter på min 740 GLT 16V[…]

Nu fick jag äntligen mössa att sätt[…]