Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Tomas88 skrev:Låter som ett bra pris ja.

En sak som jag inte tycker är så snyggt är den nakna grillen. En litet volvomärke eller text skulle sitta fint.
Annars ser den bra ut.
Jag vet att den ser otroligt naken ut, det kommer att fixas i vinter, dock ej Volvoemblem utan något eget..
cybermunk skrev:Denna Volvo kommer att gå på bra som bara $#¤#<>
Jo det kommer den säkert att göra.. Automatare som den är med så ^^
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Har precis pratat med Getlinge Trä.
De ska fixa solarplexus till min bil o gravera lite i de så ni ska få se sen.. :P
Kan ju säga att det blir ett R bakåt som lyser när jag bromsar men det blir även något i sidorutorna.. :P
Användarvisningsbild
av Nexus
Nä nu måste jag skriva vad jag tycker om de där baklysena*URK* skulle endast montera de på bilen om jag visste den skulle till skroten och bli återvinnngs material.
men annars så ser bilen fin ut och kommer säkerligen bli riktigt fin framöver vol:-)
Användarvisningsbild
av cybermunk
Ursäkta om detta låter tokig men, är det inte en han när det är en Tjej som äger bilen? Eller tycker jag tokigt?
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
cybermunk skrev:Ursäkta om detta låter tokig men, är det inte en han när det är en Tjej som äger bilen? Eller tycker jag tokigt?
Nej det är alltid en tjej enligt mej. :) Alla bilar är tjejer ! Har du någonsin sett en bil med en pinne istället för rör där bak?? ;)
Användarvisningsbild
av Tallen
Stylingbruden skrev:
cybermunk skrev:Ursäkta om detta låter tokig men, är det inte en han när det är en Tjej som äger bilen? Eller tycker jag tokigt?
Nej det är alltid en tjej enligt mej. :) Alla bilar är tjejer ! Har du någonsin sett en bil med en pinne istället för rör där bak?? ;)
Bilar är alltid tjejer.. O-skriven regel!
Användarvisningsbild
av cybermunk
Sant så sant :P hahahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: Men det e ju röven på bilen :P Framifrån vet man inte riktigt vad det är.
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Jo då det är tjejer.. Det bara är så.. :)
Hoppas ni förstår att jag inte är så finkänslig..
Kan ha mina stunder med grova ord jag med :P
Är trots allt lastbilschaffis
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17
Pilot Assist - finns det olika?

XC90 2016 T8, min fungerar bara upp til 40km/h, ve[…]

Fel troligen löst. ABS-sensor (VF) krån[…]

Tack för svar. Det gick bra att köra hel[…]