Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av opA
Ghiabi skrev:Jag vet inte, därför jag frågar er om råd. Från vad jag har hört ska lelax vara VÄLDIGT duktiga med solfilmer och det ska tydligen vara repfria filmer.
BVS och Antec är med stor sannolikhet lika proffsiga eller proffsigare med + att du faktiskt sparar nästan en tusenlapp.

Maila din närmaste BVS-station på http://www.bvs.se/BVS.asp och fråga om pris på just din bil.
Användarvisningsbild
av opA
Ghiabi skrev:Vilket är att föredra? Jag tackar aldrig nej till 1000 kronor billigare. Nu pratar jag bäst personal, längst garanti och bäst kvalite på solfilmerna.

Någon som har möjlighet att jämföra lelax med till exempel BVS och Antec?
Jag har tyvärr ingen erfarenhet från något av företagen då jag inte fått tummen ur och fått på solfilm än.. men vet att folk på både Garaget och här på rullar rekommenderar både BVS och Antec.. har mailat både BVS och Antec och båda företagen svarar på mail efter bara några timmar så bra service är det iallafall... trevliga svar får man med ( förstås eftersom jag är köpare ;) )
Användarvisningsbild
av opA
Tycker det ser bra ut och inte alls för dåligt tonat.. filmen ser inte för ljus ut heller.

Är det inte på V50 som EVAP-ventil och […]

Vilken storlek ska det va på bromsskivor fra[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&[…]

Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]