Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Jag har ju varit medlem en ganska kort tid sedan 17 November 2008, och jag har lärt mig en hel massa som inte ens står i böckerna :D (B)

Jagrullar.se var det forum jag fick upp som förta alternativ när jag sökte på ett problem jag hade med bilen, så det måste ju betyda att det är bra, klickade på länken och visst var det bra och inte bara bra det var BÄST

Så jag kan bara hålla med alla som säger att
Jagrullar.se är ett av två ställen dom söker på för att finna svar på sina frågor om bilar Spec VOLVO

Lite tjatig rad kommer NU

vol:-) vol:-) vol:-) vol:-) vol:-) vol:-) vol:-) vol:-)
Jag kan väl passa på att ge forumet lite creds också, för i samband med att jag införskaffade 960'in sökte jag också upp ett lämpligt forum att diskutera Volvo bilar på! Halkade in på jagrullar.se och detta har bara styrt mig mer och mer mot att hålla stenhårt på Volvo framöver... Just för alla härliga och öppensinnade själar som håller till på forumet :) Jag har haft bilen i ett år, men mängden kunskap jag dragit på mig under detta året om Volvo har jag aldrig tidigare gjort med någon annan bil.

Det finns dock en faktor, som inte forumet kan påverka. Och det är att Volvo i mina ögon är bränsletörstare, så jag ska inte förneka att jag sneglat åt Saab för att hitta mig en mer bränsleekonomisk vardagskamrat. Om jag nu blir Saabägare, så kommer Volvon stanna kvar i ren och skär glädjeanda åt fritiden. mao. hobbyprojekt! :)
metalHJ: Vad gäller äldre Volvos och Saabar så har du nog rätt, så snålt som min 9000 gick var definitivt inte min 340 ens i närheten av.

Men jämför jag 9-5 och V70 så tycker jag det är rätt så jämförbart. Allt handlar bara om gasfoten.
Det finns en sak som väger tungt om jag ska trivas på ett forum och det är designen som finns att tillgå och den som tillämpas här på Jagrullar är av den bättre sorten kommer inte på någe forum direkt som jag inte gillar p.g.a detta men jag kan ju däremot nämna någe som är negativt i mina ögon, och det är en allt för plottrig design inget har sin plats alltså.
Slänger även jag in lite beröm till forumet, för mig började det med ett litet problem och sökte på nätet och fick träff på forumet direkt. Efter det har man blivit kvar och fått lite mer tips och små skratt. Förr hade jag bara bilen som en bil, brydde mig inte så mycket utan behövde den bara för att ta mig från punkt A till B. Så det enda negativa är väl att man fått upp ögonen för bilen och läger en massa pengar på sånt man ser här men som egentligen inte behövs :D, just nu är bilen inne på lack för att fixa bakluckan som var lite småful samt att x70 handtagen lackas (hade ju rullat lika bra utan dessa handtag :D )
Men än en gång all kred till allt folk på sidan som hjälper till utan att ens veta vem man är, vill även rikta STOR kred till Admin och Moderator som får detta forum att rulla på.

:-)-) :-)-) :-)-) :-)-) :-)-) :-)-) AV FEM MÖJLIGA :D
Precis som ovanstående sökte jag efter svar på min nyinförskaffade v70 och såg länk till detta forum. Sen dess har man stannat kvar och fått hjälp med ytterligare saker samt olika sätt att lösa dessa uppkommna situationer på.

Tackar alla som varit med och hjälpt mej hittils, tackar även alla ni andra som säkert kommer figuera inom andra trådar då det dyker upp ngt.

Slutligen ett stort tack till alla admins för era insatser dagligen!

//Xo

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]