Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av igelkottar
945S skrev:Man kanske kan köpa någon generisk mottagare + fjärrkontroll och koppla in istället för originaldelen:

Här tänkte jag då länka till conrad.se:s avd för dylika produkter, men de är tydligen inte intresserade av att få dit några kunder. Deras horribla länkar funkar inte.
Det funbkar görbra att länka, t.ex
OBS ett. exempel bara sök på detta produktnummer 852039

Till höger så har du texten
Liknande produkter
Liknande av högre kvalitet
Funktioner
Rekommendera artikel
Fråga oss om denna produkt

Produktinformation
Länka till denna produkt:

http://www.conrad.se/?article=852039

därunder får du länken :wink:
Användarvisningsbild
av Ticken
Ska som sagt slänga ut en köpes annons både här och på blocket snart.. det ligger lite på is just nu bara pga mkt annat som händer.. Men tack så mkt för alla bra tips och svar!

/Turbo+
Användarvisningsbild
av marasp
Jag fick dosa till min när jag löpte begagnad styrväxel och kylare 8)
läste på ett annat forum att någon använde samma dosa som VGA II har !
kanske ett tips men jag kan inte lova att det fungerar!
min var lätt att koda om så nu har jag två bra med en i reserv...
av kungerik
tjena!! jag har en dosa till gamla larmet ifall det är intressant fortfarande, köpte den te min bil men han som sålde den hade inte riktigt koll på vad han hade då jag har det na larmet.. men får ja en hundring + frakt så är den din, det var det jag gav!!

mvh erik
Användarvisningsbild
av Ticken
kungerik skrev:tjena!! jag har en dosa till gamla larmet ifall det är intressant fortfarande, köpte den te min bil men han som sålde den hade inte riktigt koll på vad han hade då jag har det na larmet.. men får ja en hundring + frakt så är den din, det var det jag gav!!

mvh erik
Du har PM.

/Turbo+
Elpriset

2800 kr inklusive alla avgifter. Det kan ju int[…]

Ladd problem Volvo 760

Vad får du för spänning om du m&au[…]

Alla pratar om el, diesel och bensin bilar. Vad h&[…]

Hur håller ni era skivor rena på laddh[…]