Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av S.t.r.a.n.D
A80TD skrev:Används högtalaren i så fall till något annat ljud än bältesplingandet? Blinkersljudet duger men bältesplinget vill jag få bort.

Vore tacksam för en bild där de syns.
Ta på dig bältet, det är ju en självklarthet!! :wink:
av Infide
Jag har inget relä i min bil ivf.. för drar du på varningsblinkers när bilen är avstängd är det tyst, men när bilen går så låter det. Nån la upp på en bränd blinkerskrets på nått kretskort. Såg den bilden för 2 veckor sen.
Användarvisningsbild
av A80TD
RoadKiller skrev:
A80TD skrev:Används högtalaren i så fall till något annat ljud än bältesplingandet? Blinkersljudet duger men bältesplinget vill jag få bort.

Vore tacksam för en bild där de syns.
Ta på dig bältet, det är ju en självklarthet!! :wink:
Jag är jättenoga med bälte ute i trafiken men jag att trött på att höra 12-14 pip när jag ska starta bilen. Likaså när jag har stannat vid postlådan och ska köra upp till huset eller motsatta vägen till soptunnan.

Ingen av mina tidigare bilar har pipit en enda gång om något bilbälte men jag har varit lika duktig med bältet för det. :)
av Fred
A80TD skrev: Jag är jättenoga med bälte ute i trafiken men jag att trött på att höra 12-14 pip när jag ska starta bilen. Likaså när jag har stannat vid postlådan och ska köra upp till huset eller motsatta vägen till soptunnan.

Ingen av mina tidigare bilar har pipit en enda gång om något bilbälte men jag har varit lika duktig med bältet för det. :)
http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=42&t=27578 :D
Användarvisningsbild
av A80TD
Fred skrev:
A80TD skrev: Jag är jättenoga med bälte ute i trafiken men jag att trött på att höra 12-14 pip när jag ska starta bilen. Likaså när jag har stannat vid postlådan och ska köra upp till huset eller motsatta vägen till soptunnan.

http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=42&t=27578 :D
Tackar! Det var en bra och välgjord guide. :)
av Fred
A80TD skrev: Tackar! Det var en bra och välgjord guide. :)
Tack själv! :D Du får gärna höra av dig om det är något du undrar över...

Jag hade testat med en annan WG-klocka. Kan hä[…]

Okej! Är hjullagret kass brukar det föra[…]

Vad heter det som är trasigt?

Kolla förresten hur det ser ut på andra[…]

Tex får man alltså på B96 dra v[…]