olafixar skrev:okey...så administrativt option e int nå :lol:Precis! Administrativt Option bor granne med - håll i er nu - ROSTSKYDDSGARANTIN! Muahaha... :twisted:
Moderator: Moderatorer
olafixar skrev:okey...så administrativt option e int nå :lol:Precis! Administrativt Option bor granne med - håll i er nu - ROSTSKYDDSGARANTIN! Muahaha... :twisted:
Hemgårn skrev:Låter som att du är nöjd med den :)olafixar skrev:okey...så administrativt option e int nå :lol:Precis! Administrativt Option bor granne med - håll i er nu - ROSTSKYDDSGARANTIN! Muahaha... :twisted:
Använd ozongenerator , den tar bort allt.....[…]
Får nog följa kabeln, nu kommer jag ih&[…]