Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av KentJ
Nix tyvärr ingen automatisk lufkvalitetsövervakning, hade det på en A6 tidigare - sjukt smidigt.

Sen undrar jag varför Volvo varit så stendumma att de valt att lägga mocca på armstöden i dörrsidorna.. Blir ju solkigt på på nolltid. Ska tala med min "bilrekondexpert" i morgon om vad man kan göra för att fräscha upp moccan.. Ett riktigt I-landsproblem :mrgreen:

Annars är jag fortfarande nöjd, tycker inte heller att försäkringen var särdeles dyr, 5900.- helåret/helförsäkrat upp till 2000 mil. Allt är ju relativt, men eftersom jag varit med om värre så... :|

Mvh

Kent J
Användarvisningsbild
av KentJ
~Kalle~ skrev:Återkom gärna om hur de gick :)

/Kalle
Så va det gjort, 686.- gick behandlingen på. Nu stinker bilen som något WC-rent man köpt billigt på Netto.. :-O)

Ska bli intressant att känna om en vecka om det verkligen gjort skillnad, eller om det bara tillfört en stark doft som överröstar komposten i kliman. :roll:

Mvh

Kent J
Användarvisningsbild
av KentJ
KentJ skrev:
~Kalle~ skrev:Återkom gärna om hur de gick :)

/Kalle
Så va det gjort, 686.- gick behandlingen på. Nu stinker bilen som något WC-rent man köpt billigt på Netto.. :-O)

Ska bli intressant att känna om en vecka om det verkligen gjort skillnad, eller om det bara tillfört en stark doft som överröstar komposten i kliman. :roll:
Snart två månader senare kan jag belåtet konstatera att det faktiskt fungerar, fortfarande ingen kompost i kliman - väl investerade kronor mao! :-)-)

Om man räknar med att få högre av[…]

Parkeringsbroms i serviceläge

Ni som kör V60 CC, vilken felkodsläsare […]

Köptips v90

Hej Funderar på att uppgradera till en v90, […]