Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Funk
lexus skrev:
Funk skrev:Utsidan... Vi använder skumkuddar som vi kallar mustascher ( 3mm tjocka) ihop med skylthållare i plåt och har minimala problem..

/Thomas
Dessa skumkuddar, finns de att köpa någonstans?
Dom används på tusen och ett ställen i bilarna, dom är så vanliga att jag inte ens vet om dom har ett artikelnummer. Bilia bör ha dem, svarta rektangulära kuddar ca.2*3cm 9st på ett ark.. Betydligt bättre att använda en t.ex filtkuddar då dom inte suger upp vatten.

/Thomas
Användarvisningsbild
av lexus
Funk skrev:
lexus skrev:
Funk skrev:Utsidan... Vi använder skumkuddar som vi kallar mustascher ( 3mm tjocka) ihop med skylthållare i plåt och har minimala problem..

/Thomas
Dessa skumkuddar, finns de att köpa någonstans?
Dom används på tusen och ett ställen i bilarna, dom är så vanliga att jag inte ens vet om dom har ett artikelnummer. Bilia bör ha dem, svarta rektangulära kuddar ca.2*3cm 9st på ett ark.. Betydligt bättre att använda en t.ex filtkuddar då dom inte suger upp vatten.

/Thomas
Var nere på Volvo men de hade inte en aning om vad det var för skumkuddar jag pratade om.
Ny katalysator till B234F

Letat efter en katalysator till min 745-a, den gam[…]

Trög växling ...

Jag är så tacksam för svar med tip[…]

Har haft Continental Vikingcontact innan på […]

140 eller 170hk?

Är det alltid olika växellåda i 14[…]