- fre 27 jun 2008, 09:53
Synd att integrerad bilstereo ska kosta 10-20 ggr så mycket och till på köpet ligga ljusår efter i funktionalitet.
Kikade på en billig slit och släng radioapparat till båten och sprang på denna tex.

Den kostar 697:- :-O) :-O) på Rusta, inte ens om jag lägger 50.000 på volvostereon får jag all denna funktionalitet som tex att kunna streama audio över bluetooth A2DP, det får man väl vänta 10 år till på innan det kommer i Volvo.
XC90_Executive skrev:Japp, siffor som 20,000 - 30.000 surras det om att få till lite extra funktionalitet i stereon då hela skiten är integrerat i panelen och bytet är duktigt svårt. Så det är väl bilbyte som gäller.VolvoB20 skrev:Han fråga volvo om det gick att uppgradera eller byta stereo, men fick svaret att det var kört, skrota bilen och köp en ny om du vill spela mp3 :-O)Det går givetvis om man vill. Däremot hade det förmodligen blivit billigare att byta in bilen mot en som har HP/premium sound istället!
Synd att integrerad bilstereo ska kosta 10-20 ggr så mycket och till på köpet ligga ljusår efter i funktionalitet.
Kikade på en billig slit och släng radioapparat till båten och sprang på denna tex.

Den kostar 697:- :-O) :-O) på Rusta, inte ens om jag lägger 50.000 på volvostereon får jag all denna funktionalitet som tex att kunna streama audio över bluetooth A2DP, det får man väl vänta 10 år till på innan det kommer i Volvo.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.