Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
tega skrev:ok ska åka runt och kolla lite det som retar mig mest är att det troligvis hände på på verkstan när jag hade bilen på service men hur bevisar man det?
åk dit och peka på att det är en repa sen servicen. Du kan ju bara få att de erkänner eller nekar. Det kan vara värt ett försök även om jag tror de blå nekar :( och var det ett tag sen så är det nog helt omöjligt :???:
av tega
Har varit och kollat upp lite olika lackfirmor och fått priser från 1000:- 4600:- så det skiljer lite i pris även kvalite formodar jag eller?
Användarvisningsbild
av Nexus
tega skrev:Har varit och kollat upp lite olika lackfirmor och fått priser från 1000:- 4600:- så det skiljer lite i pris även kvalite formodar jag eller?
Så behöver det ej vara :!: Min chef fick sin stötis bak skadad och ena firman skulle ha 4500 för omlack de andra tog 1500. Av erfarenhet vet jag att den dyrare firman är dåliga på att få till rätt färg, vilket resulterar i att den billiga firman brukar få lacka om deras misslyckande med mycket bra resultat :) .Chefens stötis blev kanon fin och mycket bra färgpass för fjuttiga 1500:- Så pris och kvalitet går inte alltid "hand i hand" :wink:

Tips: Lyssnar man mkt på radio är Tu[…]

240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Kan tillägga att efter jag bytt tändspol[…]

Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]