Moderator: Moderatorer
*pettson* skrev:Ja det är ju inte bilen som det är fel på utan ägaren som mörkar ev fel.Mikael G skrev:jag skulle vilja se en svensksåld bil där man berättar alla fel och misstankar om fel.. vore rätt så fantastiskt..Eson skrev:vill du hålla dig problemfri så rekomenderar jag dig inte att köpa importbilar.En liten undran, vad är det som per automatik gör att en importerad bil har fler problem än en svensksåld? Jag som trodde att bilarna gjordes i samma fabrik och att välskött bil från utlandet inte går sönder mer än motsvarande svensksålda bil...
*pettson* skrev:Personligen har jag gjort det med alla bilar jag själv sålt då minskar man risken att få en förbannad köpare på halsen...Mikael G skrev:jag skulle vilja se en svensksåld bil där man berättar alla fel och misstankar om fel.. vore rätt så fantastiskt..Eson skrev:vill du hålla dig problemfri så rekomenderar jag dig inte att köpa importbilar.En liten undran, vad är det som per automatik gör att en importerad bil har fler problem än en svensksåld? Jag som trodde att bilarna gjordes i samma fabrik och att välskött bil från utlandet inte går sönder mer än motsvarande svensksålda bil...
Phantom skrev:Har själv en import -98 med mycket utrustning samt skinn. Tyvärr saknar även jag värme i baksätet,Har du intregerad bälteskudde? Hörde att man inte kan välja värme i baksätet om man har det..... någon som vet?
Jag har i många år haft en Festo kemik[…]