Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av DennisE
pumpnasare skrev:
IMG_4397.jpg
Skicka denna till Volvo!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
:-)
Användarvisningsbild
av Drekkus
Någon med 2.4 som fått denna? Har sett att körjournal dyker upp i bilen för vissa. Ganska spännande.
av Lockis
Drekkus skrev:Någon med 2.4 som fått denna? Har sett att körjournal dyker upp i bilen för vissa. Ganska spännande.
Japp, fick i förra veckan.
av Våffel60
Lockis skrev: mån 19 dec 2022, 08:44
Drekkus skrev:Någon med 2.4 som fått denna? Har sett att körjournal dyker upp i bilen för vissa. Ganska spännande.
Jag såg det dyka upp i appen men jag hittade inte någon körjournal i bilen och fick ingen rapport efter en kort färd även fast jag aktiverade i appen efter uppdateringen till 2.5. vart hittade du den?
av Lockis
Våffel60 skrev:
Lockis skrev: mån 19 dec 2022, 08:44
Jag såg det dyka upp i appen men jag hittade inte någon körjournal i bilen och fick ingen rapport efter en kort färd även fast jag aktiverade i appen efter uppdateringen till 2.5. vart hittade du den?
Dök upp ett meddelande om att installera 2.5...

Gällande körjournal? Som jag tror är det du egentligen frågar efter så ligger min app i översta där navi också finns. Men man måste acceptera under integritet tror jag det var.
Appen i telefonen har ingen journal ännu vad jag vet.
av tojt
Jag har också fått körjournalen appen i bilen i samband med 2.5 uppdateringen. Det går dock inte ge den alla behörigheter då det alternativet den ber om saknas i bilen. Det verkar vara något som är på gång men som inte fungerar ännu.

Jag har heller inte sett något i mobilappen, utan bara i bilen.
Användarvisningsbild
av Drekkus
Jag har inte fått 2.5 än. Men jag såg att dem smög med körjournal i bilen i 90-forumet. Tror det är lite testning bara, men det kanske betyder att körjournal dyker upp helt på båda sidor i 2.6 eller 2.7?
av Lockis
Drekkus skrev:Jag har inte fått 2.5 än. Men jag såg att dem smög med körjournal i bilen i 90-forumet. Tror det är lite testning bara, men det kanske betyder att körjournal dyker upp helt på båda sidor i 2.6 eller 2.7?
Jag har fått appen i min V60 med 2.5 Har dock inte tittat i den ännu då jag inte har tänkt på det. Men det bör fungera samma funktion som i 90-forumet.
Användarvisningsbild
av Drekkus
Ja, väntar bara på uppdatering. Känns som jag borde fått den nu.

Hm. Och med ID.4. Men du avsåg då en[…]

Ganska säker på att någon h&aum[…]

Jag har hittat i USA och på Skandix. Men fin[…]

Den modellen av Brink-drag fanns utan låsnin[…]