Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

För min del så har jag nivåreglering på min XC70, för den köpte jag ny. Däremot sitter det inte på den andra vi har, för den är köpt begagnad.
Tyvärr, för bilen med nivåreglering är så mycket bättre att vi avstår från att köra med den andra i vissa sammanhang, trots att den är nyare. Jag hade gladeligen köpt nya Nivomat, om mina gått sönder.
apersson850 skrev: fre 09 jul 2021, 23:05 För min del så har jag nivåreglering på min XC70, för den köpte jag ny. Däremot sitter det inte på den andra vi har, för den är köpt begagnad.
Tyvärr, för bilen med nivåreglering är så mycket bättre att vi avstår från att köra med den andra i vissa sammanhang, trots att den är nyare. Jag hade gladeligen köpt nya Nivomat, om mina gått sönder.
Ja självklart hade det varit det bästa att köpa nya nivomat dämpare men när 2 st nya kostar 15 000 kr då tvekar jag, då kan jag leva med vanliga dämpare
Kamremsras

Skuren AC-kompressor varvid AC-remmen trasslade in[…]

Råd vid punktering

Hej på er. Nu är ju problemet löst[…]

Hej! Min Volvo 744 -88 med B230FK motor i väg[…]

Hög tomgång

Felkod 2-3-2 betyder inte att lambda sonden inte […]