Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TommyP86
Jag bytte en skärm på tjejens v70 2012 med grabben på knappa 4 år som ”hjälp” på en timme för några veckor sen.
Så det ska nog gå bra
Användarvisningsbild
av fjohan82
@batmac: Det ska nog gå fint! Du fick ju på och av dörrarna som jag skulle se som en större utmaning :-)
Användarvisningsbild
av batmac
TommyP86 skrev:Jag bytte en skärm på tjejens v70 2012 med grabben på knappa 4 år som ”hjälp” på en timme för några veckor sen.
Så det ska nog gå bra
Låter bra, men en sådan bra hjälpreda har nog inte jag :-D
fjohan82 skrev:@batmac: Det ska nog gå fint! Du fick ju på och av dörrarna som jag skulle se som en större utmaning :-)
Men dörrarna är ju bara två bultar och sen lyfter man. Tar typ 5min, detta lär ju vara ofantligt mycket värre :)
Användarvisningsbild
av batmac
Henkan skrev:@batmac Två skärmar till en 2012 till salu. Kanske lite långt att åka och hämta eftersom du verkar bo i Umeå.
https://www.blocket.se/annons/stockholm ... 0/89794921
Tack för tipset! Även med resan så blir det ju billigare än att köpa nya. Jag har fått napp från tre olika personer som skulle kunna hjälpa mig med nuvarande, så jag ska se hur mycket det kan gå lös på, om det är värt att laga rosten.

Hej, fyndade för ett år sedan en V70 10[…]

Vilken ratt? 240

Ännu inga svar? Troligen går det bra, m[…]

Bytt vattenpump? - då har ju kamremmen varit[…]

Vida 2014D... utgående...

Bara för att vara helt klar här. HETER p[…]