Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av robbah
#1317928
Det blev dom jag länkade. Men har lite funderingar, fick hem dom och dom var varken märkta med G&M eller emballerade med G&M, såg riktigt tattar aktigt ut. Sen såg dom inte ens i närheten av likadana, även stången var bredare på den högra, har detta nån påverkan? Varför? Är ena renoverad? Högra ser renoverad ut och vänstra typ helt ny när man ser på färg och svetsning, står till o med high performance på den medans högra ser ut halv död. Varför skickar om inte nya? Förväntade ju min nya fräscha dämpare, mycket besviken :/
Bilagor
IMG_20190522_201915.jpg
IMG_20190522_201915.jpg (424.14 KiB) Visad 519 gånger
Visa din semesterbil(d)

Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt me[…]

Elpriset

Denna månad köpt 5,45kWh el för 6,[…]

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]