Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

energia skrev: tor 07 feb 2019, 10:45
sura56 skrev: sön 03 feb 2019, 15:39 Är det en dörrlist (bara) är den ändå inte lackad i fabriken, den lackas av en underleverantör
Men den kommer väl ändå lackad från fabrik, dvs den kommer väl inte olackad till ÅF?
Ja men den lackas inte i fabriken när bilen lackas, utan levereras färdiglackad och monteras sedan bara när resten av delarna på bilen monteras.
Är det fler som har en vit T8? Jag undrar om det verkligen skall se ut såhär? Riktigt fult i mitt tycke.
Det är kanten på nedre dörrlisten samt skärmbreddaren som inte är lackad.

Jag jämförde med en annan T8 som stod hos ÅF i en metallicfärg, och där var kanten lackad.

dörrlist_kant_olackad.png
dörrlist_kant_olackad.png (1.22 MiB) Visad 422 gånger
dörrlist_kant_olackad_2.png
dörrlist_kant_olackad_2.png (1.24 MiB) Visad 422 gånger
energia skrev: tor 07 feb 2019, 10:55 Är det fler som har en vit T8? Jag undrar om det verkligen skall se ut såhär? Riktigt fult i mitt tycke.

Jag jämförde med en annan T8 som stod hos ÅF i en metallicfärg, och där var kanten lackad.

är det XC60 ? V60? Fram ? bak ?
stevvee skrev:
energia skrev: tor 07 feb 2019, 10:55 Är det fler som har en vit T8? Jag undrar om det verkligen skall se ut såhär? Riktigt fult i mitt tycke.

är det XC60 ? V60? Fram ? bak ?
XC60 T8 - bakdörrar

Nej, men jag ville förtydliga om nu någ[…]

D4 VEA dricker olja

Hoppas du fortsätter att uppdatera oss n&aum[…]

Kontakten för släpvagnsbelysning

Jag är inne på dessa sedan tidigare, m[…]

Det är membranet i oljefilterhuset som ä[…]