Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Slangvärmare blir det väl om du har eluttag i närheten? En bränsledriven värmare kan man ju inte köra i garage och liknande.
Tänk på att när du väljer slangvärmare så får du fortsätta med samma fabrikat om du skall ha tillbehör, timer, batteriladdare, kupévärmaruttag m.m m.m. Vilket fabrikat du väljer är kanske mindre viktigt för "alla" stora fabrikat med självaktning har i princip samma utbud på tillbehören. Dom spionerar på varandra så att så fort ett fabrikat släpper "en nyhet" så kommer dom andra strax efter med sin motsvarande enhet.
Jepp. Jag hade calix-grejor liggande så har monterat in uttag för kupévärmare+batteriladdare (kommer inlägg om det vad det lider).
Har tyvärr inget garage, utan bara uttag utomhus.
Så diesellvärmaren får allt jobba om det blir kallt. Annars blir det bara kupévärmare+underhållsladdning.
Men byter jag kylarvätska någon dag så kanske jag passar på och monterar slangvärmare!

Skickat från min ONEPLUS A5010 via Tapatalk

EX60

Ny här nu i väntan på nya bilen. B[…]

Kolla på- Kul på Hjul -på YT,dom[…]

Varför inte bara köpa en läsare?

Bensinpriser v2

Iran har tydligen attackerat och satt eld på[…]