Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Xanthopteryx
Får man fråga varför ni har kontakterna på sim-kortet?
Har man i telefonen med Google-synk så finns det alltid kvar, och kontakterna kan spara mer info, och de försvinner inte om SIM-kortet pajjar, eller om telefonen dör, och du kan redigera de på datorn e.t.c.
Användarvisningsbild
av Derank
förmodligen bara en vanesak för många och vissa vill ju absolut inte lagra något i molnen, jag spar allt jag kan i molnen så jag har tillgång till det från alla världens hörn
Användarvisningsbild
av Derank
Det mesta vi gör idag kartläggs ju, det är nog bara att acceptera, vare sig man vill el inte,

Och det kan såklart finnas andra orsaker till att folk fortfarande har kvar sina kontakter på simmkortet, vad vet jag
av Xanthopteryx
Sådant är faktiskt intressant. Min fru hade de på simkortet till ganska nyligen då jag fick henne att migrera alla till molnet, i samband med att hon bytte simkort då det gamla inte funkade i nya telefonen.
Varför?
För hon alltid haft dem på simkortet...
Människor är vanedjur och känner man inte till fördelarna med att det ligger på annan plats så kan det var svårt att motivera övergången.
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]