- fre 16 mar 2018, 12:05
Ja ibland är paketen bra men ibland är det massa onödigt skit man får med som lite kromlister hr och var, läderklädda nycklar e.t.c.
grillchips skrev:Jag vet, autokorrekt typ och tröttmössa (sömnbrist under 3,5 år tar ut sin rätt =)Xanthopteryx skrev:När vi skulle beställa och velade med paket så testade jag paket, noterade pris, och sedan testade utan paket men med de delar i paketen vi Faktiskt Ville Ha. Ochre a pris på det.(Jag hoppas du mådde bra igårkväll, för sådär illa brukar du inte skriva) ;)
Som exempel Lunchpaketet, cirkus 12.000.
Vi ville ha akuatikrutor 6.000 ochre fyrzons klimat 6.000.
Okej då, vi får med solgardin och 230v för samma pris.
Paket...
Sedan var det åt andra hållet på inscription. Där blev det utan paket då det blev dyrare än lösa ting.
För oss var det samma sak med paketen när vi beställde vår V90. Vi testade många gånger med lösa delar och sedan med de paketlösningar som fanns osv. Det är lite tidskrävande men det slutade med att vi fick vad vi ville ha som minst, fick "loss" lite mer pengar (pga kasta om paket och lösa delar) och kunde lägga det på "nice to have"-listan. Bland annat så fick vi plötsligt in panoramataket i budgeten, långt ifrån nödvändigt men låg högt på nice to have och då var det ju en no-brainer att lägga till. :)
Ja ibland är paketen bra men ibland är det massa onödigt skit man får med som lite kromlister hr och var, läderklädda nycklar e.t.c.