Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Gorban
Robbi skrev:
Gorban skrev:
SundanceKid skrev:Kanske din d5 jag såg i Rödby?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Svart D5 med svart takbox. Var där ca 09:00 torsdagen den 29 juni.
Ha ha, måste varit dig jag såg i Tyskland då den hade takbox. Jag har en V90 CC, Seville D4AWD. Det var jag som låg i kärringmittfilen i ca 130 km/h.
Kul, minns att jag körde om dig och sedan låg jag med farthållaren på i mittfilen och blev omkörd av dig innan jag gick ut i vänsterfilen och försvann :). Bakom mig körde svärföräldrarna i en brun Mercedes C-klass. Världen är liten.
Användarvisningsbild
av Robbi
Gorban skrev:
Robbi skrev:
Gorban skrev: Svart D5 med svart takbox. Var där ca 09:00 torsdagen den 29 juni.
Ha ha, måste varit dig jag såg i Tyskland då den hade takbox. Jag har en V90 CC, Seville D4AWD. Det var jag som låg i kärringmittfilen i ca 130 km/h.
Kul, minns att jag körde om dig och sedan låg jag med farthållaren på i mittfilen och blev omkörd av dig innan jag gick ut i vänsterfilen och försvann :). Bakom mig körde svärföräldrarna i en brun Mercedes C-klass. Världen är liten.
Kul. Jag minns det för att frugan började diskutera om takboxen din och något som jag "borde skaffat", plus att det var en V90 och svensk bil. Vi har fortfarande inte stött på någon mer V90? Man känner sig onekligen lite exklusiv. Däremot har ett par tyskar med äldre Volvo varit framme och inspekterat min bil vid rastplats. Intresset finns i alla fall.

Hej har bytt handbromsbackar och wirar på e[…]

Kan vara något så enkelt som att centr[…]

Om tändlås är kasst ?

Vad är symtomen om tändlåset ä[…]

Hej Killen som hjälpt mig har beställt […]