Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
Jag har reggat min med Polestar effekten. Men jag är nog 1 på 100 som gjort det.

Personalen på bilprovningen såg extremt förvånade ut.... "oj, detta var ett ovanligt fall, väldigt vad ordningssam du var då"
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Roade mig att kolla salubilar på blocket, Oändligt många som har Polestar, både bilfirmor o privata bilar till salu, men jag hittade knappt någon av desssa som reggat om,.
Användarvisningsbild
av Derank
kan inte tänka mig att det är många som regbessar sin polestabil, finns ju lixom ingen anledning egentligen.
Användarvisningsbild
av apersson850
Anledningen är förstås att det är lagkrav, men sannolikheten att man ska få någon påföljd för att man inte gör det är nog försumbar.
av Schmoyoho
Mina citationstecken hamnade fel i förra inlägget, det skulle ha stått "valfritt". Känns som formalia när det gäller polestar. Annat kanske om man själv trimmat någon gammal bil och måste ha bromsar osv som motsvarar effekten, som jag inte minns hur det funkade.

Se till att du använder riktigt tunnflytande […]

Styrservo V70 2010

Vilket fabrikat av servopump ska köpa om man […]

Batterikapacitet sjunker i början men stannar[…]

bytte bränsle filter då i somras , nu p[…]