Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
Du har fått ett nackstöd till sportstolen ser det ut som, enkelt att byta ut. Jag har sportstolarna och de har de bruna/orange sömmarna
av KrilleW
Ja, dom har helt klart av misstag monterat fel nackstöd. Bara åka in och få det utbytt. Måste ju se symmetriskt ut :lol:
Användarvisningsbild
av DaltonSleeper
Mina lädersportstolar är i nyskick, bilen är ca 1.5 år och har rullat en bit över 3000 mil. Brukar köra rekond årligen, utsida som insida, de använder då prylar och rengöring anpassat för bilens olika material.
Användarvisningsbild
av Mattias_F
Kör Ocean race sportstolar i min och de känns som nya efter 9000 mil.
Med tanke på vad som skrivs ovan blir jag fundersam till om nya vagnen skall få GT60-mörkgrå läder eller GR60 nubuck-textil/läder?
av Kikiminni
Som sagt är riktigt besviken på de nya läderstolar.hade inte alls de problem med min gammla xc60
Pratade igen med återförsäljare och de ville spänna åt skinet igen för 3 gången
Användarvisningsbild
av Perra83
Mattias_F skrev:Kör Ocean race sportstolar i min och de känns som nya efter 9000 mil.
Med tanke på vad som skrivs ovan blir jag fundersam till om nya vagnen skall få GT60-mörkgrå läder eller GR60 nubuck-textil/läder?
För mig var det självklart med helskinn i min R-Design iofs 3000kr dyrare. Provsatt långt senare en R-Design med det andra alternativet och det var väldigt najs! Nästa nya bil beställning ska ja kolla på båda innan ja skriver på.
Har haft 854R, S70R och V70R med skinn på sidorna och alcantara i mitten av stolen och det var väldigt trevligt.
av MurreR
Kikiminni skrev:Bild

Så här såg mina stolar ut efter 5 mån och 800 mil klagade hos återförsäljare och fick skinet utbytt
Bild
Så här blev det efter är inte alls nöjd vad tycker ni ska jag klaga igen
Nu har jag förvisso en XC70 -16, men..
Jag har samma typ av halvmåne-formade veck på passagerarstolen som du har, närmast dörren.
På min förarstol finns inga fel överhuvudtaget.
Har funderat länge över detta om det är värt att åka in och påpeka till teknikern. Även höger baksäte ser lite taskigt ut, massor av "bubblor" typ som att skinnet är större än dynan så att skinnet skapar luftfickor. Vänster baksäte = felfritt..
Motoroljenivå

På vilket sätt beter sig visningen? Ett[…]

Nu vill man ha det som i Italien och Frankrike. V[…]

Felkod B5

Låter ungefär som det jag hade på[…]

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]