Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Gurra82 skrev:Nu är det nära för beställning

Följande har jag offert på

V90 D4 AWD Aut CC Business (vill ha svarta rails) så det fick bli den
Vit Solid (ev ändra till metallic)
Klimatpaket
Drag fast
Läder amber Charcual
Tonade rutor
Led dimljus
Exteriört stylingpaket
20" 5 dubbelekerfälg tillbehörsfälg( bilen levereras med 18", däcken på dem tar handlarn och jag får vintersulor monterade på de fälgarna)
Två st Ipadhållare baksäte

Slutpris netto 450 Brutto 502

Får 160 för min V70 D5 AWD R-design 2012 som kommer ha gått runt 17000mil vid leverans
Om du har möjlighet kan jag rekommendera att du väljer Chrystal White Pearl. Gör enorm skillnad på intrycket! Hade den färgen på min XC70 och var på vippen att ta det till min CC men ändrade till Luminous Sand. Håller med om att ljusa färger gör sig bäst på CC, men det är min personliga åsikt. :mrgreen:
Min polare haren mazda 6 med vit metallic och tycker inte att det är så mycket skillnad vid vardags tittande att den är värd sina pengar, köper jag nog hellre en electric

Just nu tittade jag på polestars hemsida och såg att V90 CC D4 awd endast får 10 hästar till 200hk och iofs 40nm till (440) Hade förväntat mig 10 hk till minst med polestar, nu vet jag inte vad jag skall göra.
Gurra82 skrev:Min polare haren mazda 6 med vit metallic och tycker inte att det är så mycket skillnad vid vardags tittande att den är värd sina pengar, köper jag nog hellre en electric

Just nu tittade jag på polestars hemsida och såg att V90 CC D4 awd endast får 10 hästar till 200hk och iofs 40nm till (440) Hade förväntat mig 10 hk till minst med polestar, nu vet jag inte vad jag skall göra.
Den är pigg så det räcker till, välj till körlägen och kör på sport, sticker som ett spjut.
Det är det som är problemet, jag vill ha svarta rails och måste då förhålla mig till en business, och drive setting mode finns inte ens som tillval på den, då måste jag upp på business adv och då ingår ju det men så får har blanka rails
Men har du råd att gå upp en utrustningsnivå så har du väl råd med andra marknadslösningar för att få railsen svarta!?
Momentum är ju ändå inte riktigt bara smink som det var nära att va för ett tag sen.
Har ingen erfarenhet av foliering, håller den för att spänna fast lastbågar 4-5 gånger om året? Märken etc?
1986 GLT kamdrivning

Fick remhaveri och nu efter byte rem + spänna[…]

Skumt fel b230ft

Ja en trasig insugspackning ger dom symtomen, men […]

Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]