Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lobbysleeper
OT: Hur kan man förresten se vilka bilar en person/org är ägare för? Eller kräver det särskilda behörigheter...
Användarvisningsbild
av Wolfyswe
swemax skrev:Målvakten heter nog Volvo Cars AB Bild

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Ja, troligen, men jag förutsatte att det var en privatperson då han som skrev antalet bilar verkade anse att det var en skoj siffra.
Men ja, Volvo Cars och 3500bilar låter vettigt. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av sura56
lobbysleeper skrev:OT: Hur kan man förresten se vilka bilar en person/org är ägare för? Eller kräver det särskilda behörigheter...
https://biluppgifter.se
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
sura56 skrev:
lobbysleeper skrev:OT: Hur kan man förresten se vilka bilar en person/org är ägare för? Eller kräver det särskilda behörigheter...
https://biluppgifter.se
Precis. Slå in bilens regnr, så finns det en uppgift:

"Ägare
Fordonet ägs av Volvo Personvagnar AB ett företag från Göteborg, det införskaffades för en vecka sedan. Det kan finnas andra fordon registrerade på samma brukare."

"andra fordon" är en länk som ger den ägarens alla fordon.
Kan även vara bra att kolla om en privat säljare har många bilar. Kan då vara en handlare eller "hemma handlare".
av Primus
Mycket snygg. Jag har inga problem med vecket på sidorna.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Ser bra ut men en fet kromlist under Volvo bokstäverna skulle behövas, men det kommer väl senare.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Perra83
Baken skulle bli ännu snyggare utan några emblem och utan torkare.
Hoppas XC40 blir en exakt kopia fast mindre och med samma eller vassare motorer. Köper direkt!
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]