Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kekke
Nu är det försent att ångra sig! :lol:
Bilen är nästan färdig, dock inte fått något datum för att hämta bilen än.. :roll:

Mer bilder kommer när bilen är levererad! :D :D

Bild
Bild
Bild
Bild
av UMK
Spoiler »
Det är ju ett måste med nerlackat! Ser inte klokt ut med dessa plastdetaljer.
Användarvisningsbild
av Robbi
Ja, nu kan t.o.m jag se vitsen men vit bil, är ju bekant vithatare och tycker att vitt är omålat och en CC ser ut som en polisbil från 60-talet när den blir svartvitt i realiteten. Bra! Dock hundra mil tills jag själv skulle beställa en vit bil. Det var ju tusen mil innan, så det är ett gott betyg jag ger.

Skickat från min iPad med Tapatalk
av AndS
Tyvärr blir nu utseendet en lite moddad V90 med annan front och hela CC-konceptet försvinner. När CC-detaljerna lackas så ser det ut som man i efterhand monterat skärmbreddningar, etc, och försöker dölja eftermontage med färgen.
Titta på bilden med framskärmen så ser ni vad jag hakar upp mig på. Och det blir då en massa svarta streck/glipor mellan delarna på bilen, Hade det varit en hel skärm utan skarvkanter hade utseendet varit an annan femma.
av kekke
Anledningen till att vi valde CC är att vi idag kör vi XC70 och vill ha den höjden. Sen när vi bestämde oss för pärlemovit tyckte jag att svarta plastdetaljer inte passade bra till den färgen, det blir för skarpa kontraster. Har bilen en mörkare färg köper jag ditt resonemang. När man står vid bilen upplever jag inte de "svarta" strecken som du menar blir på framskärmen.
Användarvisningsbild
av Derank
Spoiler »

Snyygt, ,riktigt snygg. Själv är jag starkt allergisk mot alla de där plastsakerna runt hjulhusen ala Allroad och XC/CC varianterna av Volvo, men nerlackerad såg det riktigt bra ut.
Ökad komfort med 17”

Dom där 17" fälgarna är ganska[…]

Anslutningar motorblock B21

Nya frågor om anslutningarna på Blocke[…]

Tankat. Ska låna ut bilen till syrran fr&ari[…]

Var köpa stödbatteri?

Har märkt att start o stopp funktion slutat f[…]