- ons 22 feb 2017, 20:00
Som jag skrev tidigare...i min gamla XC60 (2014) är standard stereo snäppet bättre än i min nya S90 (standard stereo), lite besviken pga detta kan jag säga.
FilipDjurberg skrev:Jacobsson skrev:Jag kör utan och är riktigt nöjd med det ljudet.Jag har en v60 idag och det är den vanliga stereon i och den tycker jag spelar helt OK, men det känns som du säger att har man B&W så får man det lilla extra i kupén. Har nu valt att lägga till B&W. Jag tror inte heller det eftermonteras så det känns som det är integrerad i panelen. Isåfall måste man väl byta ut panelen + alla annan hårdvara/mjukvara. Det går säkert lösa men då hade det säkert kostat mer än att beställa det direkt från fabrik. Rätta mig om jag har fel! :?:
Tycker ljudet i vanliga stereon är riktigt bra, mycket bättre än den V70 jag hade innan.
Jag skulle dock valt b&w om jag köpt idag. B&w har det där lilla extra som ibland saknas..
Tror inte heller det går att eftermontera om jag förstår det rätt?
Som jag skrev tidigare...i min gamla XC60 (2014) är standard stereo snäppet bättre än i min nya S90 (standard stereo), lite besviken pga detta kan jag säga.