Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Färgval på V90 D4 AWD Momentum Business Advanced med 18" 5-eker

Electric Silver
10
15%
Bright Silver
3
4%
Osmium Grey
10
15%
Savile Grey
10
15%
Denim Blue
11
16%
Luminous Sand
2
3%
Chrystal White
6
9%
Mussel Blue
1
1%
Onyx Black
9
13%
Maple Brown
4
6%
Twilight Bronze
1
1%
av Johanu71
Mama77 skrev:Har beställt en V90 Inscription, ändrade först från Savile till Bright Silver för att jag var sugen på en ljus bil denna gång. Dock så är jag sugen nu på Denim som ju är riktigt snygg i konfiguratorn, frågan är hur den ser ut i verkligheten, någon som sett den på V40 (har för mig att den bara funnits där tidigare)? Ser något dassig ut på färgplaketterna de har hos handlarn, men det är lurigt att avgöra hur den ser ut på en större yta.
Tycker att den ser lite "fadd" ut i verkligheten. Har bara sett på den V40 och jag tyckte inte den var lika snygg som i konfiguratorn. Den fick ju flest röster i min omröstning ovan, men jag valde inte den. Jag bytte i min beställning från Electric Silver till Maple Brown. Har fastnat för den färgen då jag nu har sett den live på V90 CC både inomhus och utomhus. Den skiftar väldigt i olika ljus vilket jag gillade. Från väldigt guldbrun, via brun-lila till svartbrun. Mycket snyggt tycker jag.

Fast nya EX60 för 700 000 kr borde må[…]

Vad är det för plastburk som sitter prec[…]

Lyfta mittkonsolen

Jag behöver komma åt under mittkonsolen[…]

Stenskott då rostar det inge konstigt med de[…]