Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Derank skrev:Han hade Polestar
Hade han polestar innan och köpte det på nytt?

Det stämmer nog inte riktigt, något som utvecklas i England var det ju.
Oj ja här har det blivit missuppfattningar .

Det är polestar som fungerar .

Jag har haft i denna T4 5 olika mjukvaror . 6 med polestar .

Dom 4 första mjukvarorna blev spärrade av nM spärr som Volvo gömmer i orginal mjukvaran , den 5e fungerade bra men backen tappade all respons på gas.

Så det fick helt enkelt bli polestar och med erfarenheten av detta så är polestar den ENDA optimeringen jag kan rek till en T4.
Och då har jag endå fått optimerat 10-15 olika bilar.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Mikesh89 skrev:Oj ja här har det blivit missuppfattningar .

Dom 4 första mjukvarorna blev spärrade av nM spärr som Volvo gömmer i orginal mjukvaran , den 5e fungerade bra men backen tappade all respons på gas.

Så det fick helt enkelt bli polestar och med erfarenheten av detta så är polestar den ENDA optimeringen jag kan rek till en T4.

Vilka mjukvaror var det som inte funkade då?
Mikesh89 skrev:Oj ja här har det blivit missuppfattningar .

Märkligt, har själv pysslat en hel del med optimering av bilar och aldrig hört talas om att det fins någon spärr i Volvos el andras mjukvaror. Det enda som fins mig veterligen är tuningprotection . Skulle vara intressant att få veta mer om denna spärr. Vilka mjukisar var det som inte fungerade?

Jag hade motsvarande problem en gång i tiden[…]

Personen jag spontanköpte min XC90 D5 av k&ou[…]

Reparationshandbok

När jag söker efter reparationshandb&oum[…]

Elpriset

Ungefär som när Amazon säljer LED-[…]