Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Bilia meddelar nu på morgonen att om det är ett garantiärende, så står de naturligtvis för hyrbilen under felsökningen.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
av andersuw
Service eller andra åtgärder som är ett resultat av normal användning eller skador/fel som orsakats av bilägaren själv, t.ex. plåtskador.
Användarvisningsbild
av Derank
Hur orkar du?
av andersuw
För egen del undrar jag varför du inte gör det.
av mattish
:lol:

TS: Har de någon fundering av vad det kan vara?
av Jojje62
andersuw skrev:Service eller andra åtgärder som är ett resultat av normal användning eller skador/fel som orsakats av bilägaren själv, t.ex. plåtskador.
Det är väl ett "resultat av normal användning" eller? :mrgreen:
av andersuw
Jojje62 skrev:
andersuw skrev:Service eller andra åtgärder som är ett resultat av normal användning eller skador/fel som orsakats av bilägaren själv, t.ex. plåtskador.
Det är väl ett "resultat av normal användning" eller? :mrgreen:
Felet på TS bil skulle kanske också kunna bero på att bilen fått stå still för länge. ;-) Skämt åsido borde det ha skjutits in ett "enbart" mellan "som" och "är". Det fel TS har beror gissningsvis på att bilen reagerat på ett sätt den inte borde vid normal användning.
Senast redigerad av 1 andersuw, redigerad totalt 0 gånger.
av andersuw
Derank skrev:Sådär, nu orkar jag fan inte se vad du skriver längre, jobbigare människa får man leta efter. ......Adjö.
Att inte orka med de funktioner i bilen som hjälper dig att bli en bättre förare är ju inte så bra för trafiksäkerheten. Att inte orka med de funktioner i bilen som syftar till att minska avgasutsläppen är ju inte så bra för miljön. Och att inte orka lyssna på de svar andra ger på de frågor du ställer är ju inte så bra för din förmåga att hålla dig informerad. Så lite fitness-övningar kanske vore på sin plats.

Jag hade samma problem på min 2,0F 2011. Det[…]

Skulle även (om möjligt) vilja ändr[…]

Uppdatering av infotainment 2025

Har en xc60 -24 och har precis lämnat in bile[…]

Fick förnyelse igår på Volvia, ki[…]