Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Roder
Hej,

Gick in på "Min Volvo" precis och ser att leveransen är flyttad från v.20 till v.22
Det var ju lite av en besvikelse.

Hur ser det ut för er andra?
Några förändringar för er de sista dagarna?
Användarvisningsbild
av FlipperNo1
Min har flyttats fram 1v så nu v21 igen konstigt. Har inte ett så stort företag bättre koll så sakerna ? Några dagar sedan så var det 1v. Tidigare än beräknat. Jävligt konstigt att de inte har bättre framförhållning.
Hoppas det inte bli längre nu för då blir jag inte glad alls. Man ska inte flytta fram så det ger ett dåligt intryck.
Användarvisningsbild
av TommyP86
Såg en bil som enligt biluppgifter.se ska vara en my17 idag. Kom körandes tillsammans med en annan xc90, lite antenner monterade och bilen full i datorer. Är ju provbilar, men man blir ju fundersam på drivlineuppgifterna. Vad kan de vara för några?
Mbk418 och Gcm940
av BessoMesso
Min Xc90 r-design d5 med nästan allting på var steg 2/4 och det stod 1 vecka kvar - beräknad leverans vecka 21.
idag runt 16:00 ändrades det till 2 veckor och beräknad vecka 22! :'( Hoppas den inte blir försenad igen
Användarvisningsbild
av Roder
På Min Volvosida står det Leverans v.22 Status steg 1/4: Orderlagd.
Fick dock ett mejl från säljaren i måndags där det stod: Biloderstatus På banan.

Verkar inte som att Min Volvo sidan uppdateras som den ska?
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]

Prestige Performance

Samma "kines grejer" alla andra krä[…]