StefanN skrev:Man får väl ha olika fabrikat men inte olika typ eller dimension?Osäker på det
Moderator: Moderatorer
StefanN skrev:Man får väl ha olika fabrikat men inte olika typ eller dimension?Osäker på det
Lövet skrev:självfallet får man ha ha olika fabrikat på däcken, skulle ju vara vansinne om man får punka på t ex hakkapelliita 7 när den gått ur produktion och tvingas köpa 4 st nokian hakkapeliitta 8.StefanN skrev:Man får väl ha olika fabrikat men inte olika typ eller dimension?Osäker på det
Ta alltid ett steg bakåt direkt efter du kic[…]
Jag tänkte köpa ett helt avgasrörsk[…]