Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av poseidon
Gabriel skrev:Som jag fattar det så är det 17" goodyear ultra grip som ingår till en xc70.
Är det förhandlingsbart, jag vill ha dubbdäck. Är kampanjen låst till en enda typ av däck?
När jag fick det på förra bilen va det 16" och man fick välja på 2 större däcktillverkare.
Användarvisningsbild
av joel80
Just ja.. det ingår väl i Classic.. Låter som att du har rätt bra koll på vad du vill ha... :)
Men har du inte lagt till VOC så är det ett viktigt tillägg.. Ingen kommer vilja köpa en begagnad XC70 om några år utan VOC... redan idag hör jag många (här på forumet i allafall) som helt skippar de bilar som inte har VOC. Plus att VOC är väldigt skönt att ha!
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag läste om kampanjen på volvos sida men fattade det som att det bara gällde lagerbilar? De vill väl ha iväg bilarna de byggt innan nyåret antar jag.
av caulfield
hhhmmm jag la min best precis innan juldagarna ! vad har man för möjlighet att få med det ?
vi hade tidigare tjatat om vinterdäck på köpet ! han borde ju vetat
Användarvisningsbild
av joel80
Frågan är vad det kostar att hoppa av.. Kanske är billigare än att köpa en uppsättning däck.
;)
av Malmstroem
Handlaren har rätt att ersätta alla sina kostnader om kunden hoppar av. Det skadar inte att fråga, men det är fullt möjligt (till och med troligt) att det är dyrare att hoppa av än att köpa vinterdäck själv.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Ser att du har en 2021, och då har du bara &[…]

Oljebyte fyrhjulsdrift Haldex

Å andra sidan så lär man uppt&aum[…]

Jaha, ja, det är ju bra i sig. Den jag refere[…]

Vi har haft IF till våra bilar i flera &arin[…]