Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mikebike
MartinS skrev:Japp, avsevärt, men väghållningen är å andra sidan helt fantastisk.
Då får nog nästa bil bli en "vanlig" V60 T6 AWD, om det nu finns några begagnade sådana av årsmodell 2015......
Eller möjligen en XC60 T6 Black-R.
av 122Sport
Perra83 skrev:Kom ihåg att det inte går att montera någon dragkrok på dessa Polestarbilar. Ja blev besviken när jag fick veta det.
Visst går det! ;)
Användarvisningsbild
av Perra83
122Sport skrev:
Perra83 skrev:Kom ihåg att det inte går att montera någon dragkrok på dessa Polestarbilar. Ja blev besviken när jag fick veta det.
Visst går det! ;)
Lösning?
Användarvisningsbild
av MartinS
Dom är inte godkända med krok.
Användarvisningsbild
av TommyP86
Finns iaf dragvikter angivna, så sett finns det inte nåt hinder. Ser ut som en krok ska gå på, dessutom har jag sett några på nätet med krok. Tror tillomed 122Sport är en av de med krok.
Användarvisningsbild
av MartinS
Märkligt, på de jag har tittat på har det inte funnits dragvikter. Kollat på både my15 och my16.
av 122Sport
TommyP86 skrev:Finns iaf dragvikter angivna, så sett finns det inte nåt hinder. Ser ut som en krok ska gå på, dessutom har jag sett några på nätet med krok. Tror tillomed 122Sport är en av de med krok.
Helt korrekt! :wink: Sedan beror det ju på hur du använder "kroken"..? Att hänga på ett cykelställ lr dra en husvagn?
Men det väljer man ju själv, likaså allt däremellan.
av 122Sport
Perra83 skrev:
122Sport skrev:
Visst går det! ;)
Lösning?
En Westfaliakrok som passa på en S60T6 gör jobbet! Mkt enkel montering och "osynlig" när man vill.

Bak slits ju ganska fort oavsett, redan inför[…]

230fk går snålt

Varit ute och kört några mil nu. Lagt m[…]

Blir ju lite orolig då jag letar efter en V6[…]

En teori till som jag har funderat på ä[…]