Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tack för alla svar men jag vet fortfarande inte vilket paket det är.

Jag har loggat in på Minvolvo och lagt till bilen och får följande info:
Extrautrustning
Blåtands handsfree
Borttag av toppfartsspärr
Elmanövrerad baklucka
Eluppvärmda spolarmunstycken
Eluttag 12v bak
Ljudanläggning High Performance
Mörkt tonade rutor 3 st
Nyckelavst. kr-kudde pass
Privatlåsning lastutrymme
R-Design
Reservhjul 125/85x16
Sidodörrar laminerat glas
Tidur för tillsatsvärmare

Sedan ser jag att det är R-design klädsel (2-färgat skinn)
Färg: Passion röd 612
Klädsel: Läder M-grå/Beige EJ0E
Utrustningsnivå: R-Design

Kan lägga till att det är en automat oxo om det hjälper

Av döma av utrustningen så verkar det vara hgv-paket och R-design (samt lite annat) men jag blir inte klok på om det är Bas/Kinetik/Momentum/Summum. Troligast är väl Momentum i samband med att det är 2,4D och R-design, men jag vill veta innan jag åker iväg.

För tillfället får jag inte tag på säljare eller ngn bild på bilen.
Senast redigerad av 1 Batte, redigerad totalt 0 gånger.
Ja R-design var väl i mångt och mycket jämförbart med Momentum om jag minns rätt. Det kan diffa lite men inte tillräckligt för att man ska oroa sig för att det är varken en Bas eller Kinetic.
Tycker det där låter som en ganska trevligt utrustad bil, vettig stereo (mellanstereon) och som du säger är det HGV-paketet. Fattas bara teknikpaketet så hade jag blivit riktigt avundsjuk. ;)
Hej Niclas

Tack för informationen. Då åker jag och tittar på bilen och ser det bra ut så blir det kanske affär.

Det finns aldrig någon prefekt utrustad bil. Har den allt man vill ha så är det fel mil eller fel pris. Skall allt vara rätt så blir det till att köpa ny ny bil och då blir det verkligen fel pris. Speciellt som detta kommer att vara en 2:a-bil.

Tack
Ja, den där nya XC90n landar aldrig under 900k när jag bygger en ny med allt jag "måste ha". :( :D

Ett alternativ kan vara att låta Bilprovning[…]

Jag lyckades få en ny XC90, en provbil l&ari[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil anv[…]

Hade lite tur med samma problem som försvann […]