Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Linqid
StefanN skrev:Köper man bil 2015 utan Xenon? :roll:
En Polo kan jag förstå men en ny V70, det kan jag faktiskt inte förstå..
av Lövet
Halogenljusen är alldels utmärkta, skillnaden är inte så stor. Men kanske inte lika snygga att se på.
av Goblin
Bilnörden skrev:
Linqid skrev:
StefanN skrev:Köper man bil 2015 utan Xenon? :roll:
En Polo kan jag förstå men en ny V70, det kan jag faktiskt inte förstå..
:-)-)
+1 :-)-)
Användarvisningsbild
av joel80
Ännu värre... Säljer man bilar utan Xenon 2015!? ;)
av AndS
Välj utifrån de tillägg du önskar och kommer att använda, inte vad andra tycker.
Att lägga pengar på extra tillbehör som du inte har behov av för att de skulle ge dig ett bättre andrahandsvärde, nja glöm det. Inget är gratis utan du får i slutänden betala för det, inköpspris+service/reparation stiger med tillbehören.
Xenon-ljus, tja tycker inte de ger något speciellt extra jämfört med halogen mera än att det är förbaskat dyra och att de blir ännu dyrare vid fel, men det är min åsikt.
av Schmoyoho
Har iofs bara halogenljusen på P2:orna att jämföra med men utifrån det så skulle jag nog säga att mina adaptiva xenonljus är vad jag uppskattar allra mest på min bil. Och att det gör väldigt mycket för utseendet är ju ingen nackdel direkt.

Bränslevärmare som någon nämnde är också trevligt och något jag hade satt som mitt andra favorittillbehör om jag haft det :( Bör i min mening paras med elektrisk motorvärmare också, både för att bränslevärmaren kostar soppa men även för att avgaserna från den vad jag vet är helt orenade.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]

V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]