- mån 06 apr 2015, 18:31
Det är typ som "Pest eller Kolera" Framhjulsdrivet eller Bakhjulsdrivet.
Moderator: Moderatorer
SA4AQS skrev:Det är typ som "Pest eller Kolera" Framhjulsdrivet eller Bakhjulsdrivet.Försök dra ett tungt lastat släp svagt uppför en grässlänt när det kört att antal bilar innan, med en framhjulsdriven bil
lennarte skrev:Nu vet jag inte hur ofta man kör så med en hästtransport men jag skulle tro att det nästan aldrig händer.SA4AQS skrev:Det är typ som "Pest eller Kolera" Framhjulsdrivet eller Bakhjulsdrivet.Försök dra ett tungt lastat släp svagt uppför en grässlänt när det kört att antal bilar innan, med en framhjulsdriven bil
Mvh
Lennart

SA4AQS skrev:Har du aldrig varit på häst tävlingar för ungdomar?? Där är det aldrig asfaltparkering, sällan grusparkering. Oftast en stor gräsbevuxen åker som blir ganska hal när der kört ett antal fordon, särskilt om det skulle komma lite regn. Ofta med en lite uppför när man ska ut på vägen.lennarte skrev:Nu vet jag inte hur ofta man kör så med en hästtransport men jag skulle tro att det nästan aldrig händer.SA4AQS skrev:Det är typ som "Pest eller Kolera" Framhjulsdrivet eller Bakhjulsdrivet.Försök dra ett tungt lastat släp svagt uppför en grässlänt när det kört att antal bilar innan, med en framhjulsdriven bil
Mvh
Lennart