Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av LazerHawke
~Kalle~ skrev:Tycker det är synd att man tagit bort dom orangea ljusen, de gör ju hela fronten i mörker :D Grymt snygga!
IMG_0163.JPG
IMG_0161.JPG
håller med dig!
Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
mITT ORANGA lyser bara i övre hörnan alltså mindre än bilderna ovan
Användarvisningsbild
av LazerHawke
är det någon större skillnad på lamphusen på 14 och 15? eller kan man sätta dit lampa? fick svaret av en på Bilia att det inte går... men man har ju vart med om sånt förut och fått annat svar på annat håll?
av aknot
Ser fram emot att få min utan orange ljus :D
Tycker det blir för mycket färg som stör :wink:
Användarvisningsbild
av volvobrasse
LazerHawke skrev:
MångaVOLVO skrev::P Jag upptäckte orange ljus i hörnorna fram när jag slog på parkljuset.
fanns på 14/15 fram till nån vecka i november sen efter det har ingen av bilarna det
Min V60 tillverkades i början av december men jag har dom orange ljusen vad jag kan se? Åtmindstånde när jag låser/låser upp bilen så blinkar det orange i ljusen:)
Användarvisningsbild
av LazerHawke
volvobrasse skrev:
LazerHawke skrev:
MångaVOLVO skrev::P Jag upptäckte orange ljus i hörnorna fram när jag slog på parkljuset.
fanns på 14/15 fram till nån vecka i november sen efter det har ingen av bilarna det
Min V60 tillverkades i början av december men jag har dom orange ljusen vad jag kan se? Åtmindstånde när jag låser/låser upp bilen så blinkar det orange i ljusen:)
Hahahaha knäppis :) sidomarkeringarna det snackas om ;)
Användarvisningsbild
av volvobrasse
LazerHawke skrev:
volvobrasse skrev:
LazerHawke skrev: fanns på 14/15 fram till nån vecka i november sen efter det har ingen av bilarna det
Hahahaha knäppis :) sidomarkeringarna det snackas om ;)
Haha! Det är tur att man är med:)
D4 VEA dricker olja

Nu är allt klart för att lyfta i motorn […]

Mätte upp tempgivarna, bilen stått ute […]

Vilken mjukvara har ni?

Ja men ca 3 veckor efter release datumet (2 juni)

Fick en leverans med lite smaskens, det blir att t[…]