Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
Googlade ena artikelnumret jag mödosamt tagit fram och fick priset 680 kr. Jag hade nog inte använt det som ett exempel på överpriser. Vill minnas en användare som köpte en ny täckring till BLIS-kameran för ett viktpris högre än guld, kring 300 kr för en plastbit.

Om du har något tips på något annat land som säljer specifika volvodelar till avsevärt bättre pris än i sverige tar jag gärna emot tips. Mer generiska saker som bromsar och däck är ju en sak men t.ex en blinkersspak är nog svårt att få tag på till något kalaspris.
Användarvisningsbild
av ER
Schmoyoho skrev:Googlade ena artikelnumret jag mödosamt tagit fram och fick priset 680 kr. Jag hade nog inte använt det som ett exempel på överpriser. Vill minnas en användare som köpte en ny täckring till BLIS-kameran för ett viktpris högre än guld, kring 300 kr för en plastbit.

Om du har något tips på något annat land som säljer specifika volvodelar till avsevärt bättre pris än i sverige tar jag gärna emot tips. Mer generiska saker som bromsar och däck är ju en sak men t.ex en blinkersspak är nog svårt att få tag på till något kalaspris.
Det var MartinS om jag minns rätt. Fast idag finns dom på Vparts för 79kr.

@Soffantjejen , All garanti är ju fritt att[…]

Turbomätare 940

Det är snarare 1 bar turbomätaren g&arin[…]

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300 k[…]

Det har väldigt stor betydelse om det är[…]