Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Nu ska vi se om jag kan få det att lira från telefonen. Mobilbilder så ha överseende. ;)

Bild

Bild

Man kan även urskilja det gröna originalljuset men det syns mer på bild än i verkligheten. En simpel 3x-LED strip med tejp på baksidan, kablar dragna bakom panelen och vidare under vattenfallet fram till 12v-uttaget som jag gjorde en splitter till så det är inga klippta/lånade kablar utan går enkelt att återställa till totalt originalskick.
av Saibot90
SagaPer skrev:Jeg sjekket dette da jeg kjøpte min XC70 2009. Denne årsmodellen har ikke belysning bak/under midtkonsoll. Jeg mener at dette kom på MY2010.
Om du menar det (mycket) svaga gröna ljuset, så har min -08 det. Men det lyser väldigt svagt.
Användarvisningsbild
av SagaPer
Saibot90 skrev:
SagaPer skrev:Jeg sjekket dette da jeg kjøpte min XC70 2009. Denne årsmodellen har ikke belysning bak/under midtkonsoll. Jeg mener at dette kom på MY2010.
Om du menar det (mycket) svaga gröna ljuset, så har min -08 det. Men det lyser väldigt svagt.
Det stemmer at du finner et svakt grønt lys bak midtkonsollen på 2008/2009. På 2010 kom det lys bak på midtkonsollen. Det svake grønne lyset er bare en "lekkasje" fra lyset til midtkonsollen (knapper etc).
Användarvisningsbild
av grillchips
Hur ser det "moderna" lyset ut bakom mittkonsollen? Jag visste faktiskt inte att det bara var ett läckage från front-knapparna, trodde det var meningen som en sorts mood light men i mitt tycke alldeles för svag.
Motorvärmare

Har en V90 T6 Recharge tillverkad dec 2021. Sä[…]

Hoppas att någon vet exakt var den sitter oc[…]

Transmissionsolja till M66

ok, tack! Bara att köpa på sig tre lite[…]

Jämfört olika försäkringsbo[…]