- lör 30 nov 2013, 21:32
Oj, meningen var inte att försöka låta viktig.
Tycket heller inte att jag är det minsta oförskämd, det är bara dom som inte läser hela sammanhanget som ibland uppfattar mina texter som olämpliga.
Att vara ärlig o förklara alla nackdelar med E85 på etanolforumet, var inte speciellt populärt tillexempel.
Ja vist är jag en medläm som alla andra, begär inget annat heller.
Men jag har till skillnad från de flästa medlämnar här, aldrig sökt/ frågat om info för att få hjälp med något. Jag har alltid bara gett hjälp.
Jag har aldrig gissat mig till ett svar, utan att tala om att det är en gissning.
Sen det många retar sig på, jag taladeom när det publiceras felaktig information!
Om det fins ett fel som är relaterat till en eller några modell år,cap kan man inte generellt säga att alla bilar har detta fel m.m.
Bara för att man löst en sak i Aftonbladet om en kändis, så behöver det inte vara sant! Samma sak gäller här, bara för att nån löst i en tråd att man ska byta batter i bilen när man har ett el fel, så behöver det inte vara sant. Mycket dumt att sprida sån info vidare där du själv inte vet om det du skriver är sant.
Men som sagt, var inte meningen att blåsa upp mig som en bättre medläm än män annan, var bara själv nyfiken på lite statistik.
Om nån gör sånna fel så jag behöver stoppande foten o talaom att det här är inte OK. Då spelar det ingen roll om man är dagisfröknar eller delägare i företaget jag jobbar för. Då får dom veta vad jag tycker...
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.